Betaling

Wolff-Pack ApS(smartery) modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, MasterCard, MobilePay Online, og det foregår via den danske betalingsgateway QuickPay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Vi opkræver ingen kortgebyrer. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Wolff-Pack ApS(smartery) krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din

månedsydelse den 20. i hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.

Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. 

Læs mere her: www.viabill.com/kredit   

 

Fragt

Den forventede leveringstid er typisk 1-3 hverdage. Vi sender varerne samme dag de bestilles, hvis du bestiller før kl. 15.

Smartery sender forsendelser med GLS. Såfremt der opstår forsinkelser hos GLS, vil dette tilsvarende forsinke din leverance i forhold til den forventede leveringsdato. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) leveringer, giver vi dig besked. Ved udeblevne leverancer, fremsender vi naturligvis en ny leverance uden beregning.

Bemærk at for levering til Bornholm og visse småøer kan der forekomme op til 2 dages ekstra leveringstid.

  • Burd Delivery: kr. 35,-
  • PakkeShop: kr. 25,-
  • Hjemmelevering: kr. 25,-
  • Fri fragt for køb over 300,-.

Fortrydelsesret 

Som forbruger har du 100 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 100 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 100 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til support@smartery.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Du kan købe og printe en returlabel her: KØB RETURLABEL HER

 

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:

  • Smartery
  • Ellemosevej 3
  • 8310 Tranbjerg J

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Wolff-pack ApS(smartery.dk) har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondanceform.

 

Reklamationsret

Wolff-pack ApS(smartery.dk) yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til support@smartery.dk

Varen kan efter aftale efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller evt. kreditering. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.

I forbindelse med reklamationssager afholder smartery.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang. Husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Varen sendes til:

  • Smartery
  • Ellemosevej 3
  • 8310 Tranbjerg J

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på support@smartery.dk.    Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her http://ec.europa.eu/odr

Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

Dele af vores sortiment, sendes via dropshipping partnere. Bestilles disse varer, videregives dine oplysninger til de aktuelle partnere for at din ordre kan afsendes. Dine data vil udelukkende blive brugt til at kunne afsende ordren.

Personoplysningerne registreres hos Wolff-Pack ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på smartery.dk er Wolff-Pack ApS.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: support@smartery.dk   

 

Kundeservice


Kundeservice kan kontaktes på support@smartery.dk Alle dage 9-19 og der er ikke mulighed for telefonisk support, vi kontakter dig dog telefonisk i enkelte tilfælde for at lette supporten.

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Til:

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 15-02-2021